Salam

Salam, Selamat Datang di_Blog Sang Pangeran

Jumat, 06 September 2013

Tentang Rindu...


Ingin ku katakan selamat malam pada mu
sedang aku tahu kau tidak di sini bersama ku
Hatiku begitu kosong dan kesepian tanpa mu
Saat aku menghapus air mata ,ku cuba untuk bersembunyi...

Aku coba memejamkan mata dan melupakan mu seketika
Tetapi dengan kesedihan di dalam aku mula menangis
Ketika malam bersama-sama, tidak boleh menjadi milik kita
Hanya menutup mata kau dan aku bertemu di atas hamparan bintang-bintang...

Ku terbayang senyum mu,mengantar tidur ku
dan dengan lembut ku tutup mata ku,terasa kau dekat dengan ku
betapa indah taburan bintang, mengihiasi gelapnya malam
Tapi kau tidak ada..., tidak ada...dalam pelukan ...

"E.V.A.N"
Kala Malam Disudut Kamarku...

Tidak ada komentar:

Posting Komentar